Aljegyző -

Elérhetőség:


Cím: 8154 Polgárdi, Batthyány u. 132.
Tel: +36 22 576 230
Fax: +36 22 576 230
E-mail: a küldéshez kattintson ide!
Térkép ikon

Ügyfélfogadás:

H: 08:00-12:00
K: 13:00-16:00
Sz: 08:00-12:00
Cs: 13:00-16:00
P: nincs

LeírásMunkatársakSzervezeti egységek

Munkatársak



Szervezeti egységek:


Titkárság
+36 22 576 230, onkormanyzat@polgardi.hu
A titkárság munkatársai: Gabrovitsné Posfai Mariann - főelőadó, Kovács Katalin - előadó

Adó és Pénzügyi Csoport
+36 22 576 230, penzugy@polgardi.hu
Az Adó és Pénzügyi Csoport munkatársai: Nagy Zsuzsanna - csoportvezető, Pázsi Jenőné - főtanácsos, Orosz Sándor - főmunkatárs, Zsohár Lajosné - főelőadó, Bauernhuber János - előadó, Fisi Krisztina - vezető tanácsos, Pintérné Kanalovics Mária - főelőadó, Berki Attiláné - főelőadó, Forgács Tiborné - előadó

Pénzügyi Ügyintézők
+36 22 576 230,
A Pénzügyi csoportvezető feladatai: - Elkészíti az önkormányzat gazdasági programtervezeteit, a költségvetési koncepció tervezetét, a költségvetési rendelet és a kapcsolódó rendeletek tervezetét - Képviselő-testületi ülésre beszámolók készítése - Pályázatok figyelése, pályázatok készítése, elnyert pályázati támogatásokkal kapcsolatos pénzügyi feladatok ellátása - A pénzügyi, adó csoport munkájának irányítása és a felmerülő problémák kezelése, az önkormányzati gazdálkodással kapcsolatos ügyek, anyagok elkészítésében való részvétel, az elkészítés irányítása, kezelése - Az önkormányzat költségvetési rendeletének megfelelően gondoskodik a költségvetési szervek pénzellátásáról Könyvelés: - Pénzgazdálkodási, könyvviteli feladatok elvégzése, a polgármesteri Hivatal és a város önállóan működő költségvetési szervei részére pénzügyi beszámolók készítésében részvétel - A kiadások és a bevételeinek analitikus nyilvántartása - Bankszámlaforgalom bonyolítása átutalások, kiutalások végzése - Főkönyvi és analitikus könyvelés, bevallások, pénzforgalmi mérlegjelentések és beszámolók elkészítése - Számviteli zárási feladatok - Bankszámla kivonatainak összerendezése - Költségvetés tervezés összeállításában részvétel - Előirányzatok, szerződések, szállítói számlák, támogatások nyilvántartása, kontírozása - Önkormányzat eszközeinek nyilvántartása, a leltárak, selejtezések lebonyolítása, a beszerzések, beruházások, értékesítések nyilvántartása

Adóügyi Ügyintézők
+36 22 576 230, penzugy@polgardi.hu
Az Adóügyi Ügyintézők feladatai: - Biztosítja a helyi és a központi adójogszabályok érvényesítését. - Ellátja a helyi adók, továbbá az adók módjára behajtandó köztartozások nyilvántartásával, elszámolásával, és a végrehajtással kapcsolatos feladatokat. - Végzi az adók kivetésével, közlésével, nyilvántartásával, beszedésével, behajtásával, kezelésével, elszámolásával, ellenőrzésével, és az információszolgáltatással kapcsolatos feladatait. - Ellenőrzi az adójogszabályok betartását, megindítja a végrehajtási eljárást azzal szemben, aki a jogerősen megállapított fizetési kötelezettségét nem teljesíti. - Mulasztási bírságot szab ki. - Ellátja az egyéb adóügyi feladatokat adó- és értékbizonyítvány, adóigazolás, hatósági igazolás). - Közreműködik a helyi adóztatással kapcsolatos rendelet-tervezetek előkészítésében.

Igazgatás és Szociális Ügyek Csoportja
+36 22 576 230, onkormanyzat@polgardi.hu

Igazgatásügyi Ügyintézők
+36 22 576 230, onkormanyzat@polgardi.hu
Igazgatásügyi ügyintézők: Tóth Andrea - vezető főtanácsos, Szépvölgyi Emese - vezető tanácsos, Alföldi Szilvia - vezető tanácsos, Héja Ágnes - tanácsos, Magyar Noémi - ügykezelő

Szociális Ügyintézők
+36 22 576 230, onkormanyzat@polgardi.hu
Szociális Ügyintézők: Májer Alexandra - előadó, Hári Renáta Mária - vezető tanácsos

Időjárás

előző hónapelőző hónap 2018. szeptember következő hónapkövetkező hónap
HKSzCsPSzV
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
 

 
Képújság

Facebook

FELHÍVÁS
Álhír az egyes internetes oldalakon terjedő 2,5 millió forintos vissza nem térítendő támogatás.

Hirdetés



Kapcsolat
Polgárdi Város Önkormányzata

8154 Polgárdi,
Batthyány utca 132.
Tel/fax: (22) 576-230
onkormanyzat@polgardi.hu